Uppslukad av en bok

Idag har jag jobbat för ovanligheternas skull elelr vad säger ni?
Det gick mycket bra och rikigt kul var det också måste jag söga börjar trivas med jobbet. Eller? Den ända haken är väl att man är hiskelit trött på morgonen och orkar knappt kliva ur sängen när klockan ringer 5.20, menmen det är några jobbiga minuter där i början av morgonen sen släpper de under tidens gång och nu är jag lika pigg som vanligt.

Jag måste bara rekomendera denna boken


Läste ut den idag på min rast det var knappt så man kudne slita sig från den så om ni vill bli uppslukade av en bok så rekommenderar jag varmt denna boken.
Nu får jag ge mig ut på ny jakt efter en bok att läsa, någon som har några tips?

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag gav 1400:- för mitt med frakt så jag tycker inte det var så farligt :) Men egentligen behöver man ju inte ett så stort minneskort om man inte gör något speciellt med det; som jag när jag filmar konserter. Det finns ju 16 GB också där det får plats ungefär 3 timmar film och 5 000 bilder som är billigare om du tycker det är för dyrt :)

2009-07-07 @ 13:59:06
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0