Turkiet her I come?

Så nu äntligen har jag lyckats få in de där inlägget sen i torsdags min dator har ktånglat lite till och från men nu har jag fått ordning på den så nu hoppas vi på mer bloggande.

Nu har man klarat av första av tre arbetsveckor känns skönt för den gick gansta snabbt, så de lär väl dom andra två också göra.
Igår blev det lite lek med min söta granne Malin, hon kom in till mig för jag var hemma själv och hon tyckte synd om mig (hon är 4 år) så vi badade och lekte lite och avslutade med att kolla på Ice Age 2.
Sedan kom Fia förbi en runda så satte vi oss vid datron och drack ett glas vin och kolla på lite resor nu kanske vi äntligen har hittat en res får väl kolla lite mer idag om vi kan lyckas boka den nu kanske? hade varit härligt.
Turkiet her i come?

 

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0