Ny vecka

Ny dag nya möjligheter. Nu vet man knappt vad det är för veckodagar längre, och ändå har jag bara varit ledig en vecka men alla dagar ser ju lika dana ut när man är ledig oavsätt om det är helg eller inte.
Men nu är det en ny vecka som förmodligen komemr rinna iväg lika snabbt den också. Har inga större planer för denna vecka förutom att det blir Allsång i Svenljunga på onsdag och Borås på torsdag.
Började dagen med en härlig Power Walk, hade förväntat mig att jag skulle hinna innan regnet kom men det gjorde jag inte, men vad skadar det? Det lucktar ju så gott när det duggregnar nu på sommaren.
Nu ska jag fortsätta fixa min frukost innan jag börjar dammsuga huset.

Tjingeling

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0