Min nya drog Power Walk

God förmiddag :)
Nu har halva dagen gått, eller nästan i alla fall. Vaknade redan vid halv åtta även om jag inte hade satt klockan fören på åtta när jag tänkte gå upp och ta mig en Power Walk, en mycket bra start på dagen och min nya drog.
Satte på en kopp kaffe och gav mig ut i de halvtråkiga vädret. Men nu har det snabbt förvandlats till sol härligt härligt det vill vi se mer av.
Jag har fixat endel till högskolan nu så när är nästan allt fixat, bara lite småsaker kvar.
Så för att göra lite nytta idag också så tänkte jag bege mig ner till samhället och se om kemtvätten är öppen så jag kan lämna in min klänning, eller VÅGAR jag det ?? Tänk så blir den helt förstörd ? Jag har ju ända lagt ner minst 20 timmar på bara broderandet. Men men det får gå som de går bara att göra en ny i värsta fall.
Sedan ska jag försöka byta min opriker tid också sen blir de väl hem och städa?

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0