Fartfylld helg

Så då har man kommit hem fårn hen fartfylld helg med flyg och fläng.
Åkte ner till min blivande hem stad i fredags för att kolla på lägenheter och mysa vid kusten, gick lite på stan och beställde glasögon och lite så. Sen träffade vi Daniel och Kikki så käkade vi lite sedan blev de Chill på kvällen med lite festande.
Trevligt att lära känna folk i stan och umgås lite, dock va de en välig blandning emllan åldrarna från typ 15-23 skulle jag tippa så det fick bli en hemma fest men det var väl helt ok.
Sedan fick man gå en lång promenad där på natten för att komma hem till farmor och farfar.
Sedan blev det även en sväng på stan igår och god glass i hamnen men utsikt mot Campus.
När man väl kom hem så blev det en snabb dusch och sen lite mat och packa om sen drog jag och Fia ner till Halmstad, första gången jag var inne i centrum i Halmstad har bara varit på Östra stranden en gång. Efetr att vi körde lite vilse så kom vi fram och kunde ta de lugnt så blev det även den kvällen en lugn fest sattpå en uteservering och snackade och kollade på folk.
Och nu är jag hemma igen efter en upplevelserik helg.

Tusen tack alla underbara människor.
Idag får de bli chill hela dagen dega i soffan och bara slöa, så man orkar jobba en vecka till.

Hugs&Kisses


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

bara maila dina önskemål :P

2009-07-12 @ 15:43:26
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0