Dålig uppdatering

Hejhej

Nu har det gått några dagar sedan jag uppdaterade er på bloggnen.
I Torsdags var vi inne i Borås och åt god mat på lilla Torget och efter det blev det lite shopping och Bio. Vi var och kollade på Brüno, en bra film som jag verkligen inte skulle roekomenadera från 11 år dock.
En mycket mysig och trevlig födelsedag.

Nu äntligen har jag arbetat klart för den här sommaren eller jag tror det i alla fall om jag inte behövde jobba lite vecka 32 men det får jag väl veta nu inom de närmsta dagarna.
Så i fredags efter jobbet åkte jag pappa och Hanna direkt till stugan och så tog vi en lite sväng till Skene och Kinna och kollade på lite tyger och skor, svin dyra tyger vet inte hur jag komme rha råd att sy kläder nu när man har slutat skolan.
Sedan blev de mys i stugan med familjen och fira att alla har semester nu.
Och igår blev det bara mys hela dagen och så kom mina kusiner och firade mig så åt vi tårta och god mat.
Blev en liten svöng till Matilda på kvällen där vi satt och snackade och hade trevligt, planerna var att vi skulle till sigges men när vi kom dit så såg de dött ut så jag åkte hem istället, men en trevlig kväll.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0