Dagens projekt

Jag lyckades hitta det jag behövde när jag var iväg och letade efter penslar och en roller i affären, så nu har jag grundat tavlan två gånger med vi färg. Så i morgon hoppas jag att jag kan åka ner till skolan med pappa och börja på min tavla.





Mitt andra lilla preojekt för dagen blev att sy klart tyget till min systers solstol som hon har gjort i slöjden, den har bara sått där i vardagsrumemt och mamma och pappa har klagat på att den aldrig blir klar men nu äntligen är den färdig, Man klarar inte av att både hålla en solstol och sy santidigt så därför krävdes lite hjälp.
Vad tycks?







Så blev resultatet visst har båda gjort ett bra arbete?
Nu känns det som att jag börjar göra lite nytta på detta sommarlovet eller i alla fall de här senaste dagarna, jag sitter inte vara och slöar inne vid datorn eller tv:n.
I morgon ska jag nog kolla igenom garderoben och göra fint i den.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0