Bara 27 dagar kvar

Kom precis hem fårn en underbar Power Walk, kunde behövas efter all god mat igår så det var skönt att komma ut lite man får passa på så länge regnet inte är framme. Lyckades nästan komma undan det, men man såg att det hängde i luften fick bara några få droppar på mig så inget som skadade.
Nu ska jag sätta mig och ta tag i packningen ochskriva upp vad so mska köpas in, flyttar ju om bara 27 dagar och den tiden lär väl flyga iväg den också.
Sedan håller jag på att bränna över alla filmer fårn Dvd hårddisken till dvd skivor så man kan börja spela in lite filmer igen.
Så nu har ja gsatt musiken på högsta volym, man får passa på när man är hemma själv.



Spotify ;)

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0