Brolle

Nu ska jag försöka bättre mina uppdaterningar på bloggen och kanske kan bloggen hjälpa mig med mitt projekt så jag kan nå målet till beachen 2009 kanske? tror ni de skulle vara en bra ide? vi får väl se hur de funakr ska i alla fall föröska göra ett litet försök.

här kommer lite bilder från gårdagens utgång med Fia,Tilda,Fredrik och Martin tack för en lyckad kväll Josse du saknades. Vi tar igen de på Lady Gaga den 21 februari då ska vi rocka fett. . sen tror jag inte de blir så vidrae mycket mer utång för min del måste spara massa pengar och lägga ner väldigt mycket tid på skolan nu sista terminen och jag ska klara av de på bästa sätt.

Här kommer i alla fall lite bilder fårn kvällen


Firade Tilda


Brolle


Brolle

~Sofia


Kommentarer
Postat av: Tilda

Det va riktigt skoj den kvällen faktiskt :) trodde inte det skulle bli så bra som det blev :)

2009-01-10 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0