You don´t know a man until you know he´s seacret

Kvällen har mest ägnats åt  tankar och funderingar kring allt och inget . . de är väligt skönt att bara ligga i sängen lyssna på musikoch bara vara ensam och tänka igenom allt hur man ska göra fär att göra saker bättre och försöka hitta de där lilla extra som fatts så att alla pusselbitar faller på plats.  Nu tror jag att jag är påväg mot rätt håll i alla fall ska bara föröska ta reda på hur jag ska göra för att man ska få ut de bästa möjliga.

Jag är så pepp på att börja träna nu inför beachen 2009, får se hur de går ska i alla fall föröska simma nästan varej fredag och lördag och sen försöka gå på något spinning pass i veckan, de är ju nästan ett krav att man ska hålla igång en stund varje dag nu när man läser hälsa och livskunskap och få upp hälsan på topp.



You don´t know a man until you know he´s seacret. . . .

Sekunderna går och längtan blir bara  starkare och starkare. .
Få känna din närhet och värme och trygghet. . .


Är jag på rätt väg??

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0