Balklänningar

Idag blev jag klar med mitt mönster till balklänningen, ska bara göra de i stort också. Längtar till mönstret och tallen är klar så man kan ta tag i den riktiga klänningen. lär ta ett tag att få den klar med alla pärlor eller kristaller vad jag nu ska välja :P sen har jag mönster kvar till fias klänning och göra också tur at tden inte är så komplicerad :) men den komemr bli super fin får vi hoppas.

Sen blev de att vara taxi åt alla när jag kom hem men de va skoj roligt att träffa dig igen Emma :)
Har även varit lite duktig och varit och simmat med Martina idag simmade 1000 meter och lekte lite ;) man e ju fortfarande barn ibland :P

Resten av kvällen blir de lite extra träning och chillade vid tv:n

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0