Storstädning & Förkyld

Vaknade ganska sent idag de va super skönt att sova ut kunde nog sovit något tilmme till men va tvungen att gå upp, man kan ju inte sova bort hela dagen.
Har städat mitt rum har lite småplock kvar bara sen har jag packat nästan allt till jkpg också, skolan börjar ju i morgon igen :/ lagon segt . . jag förstår inte hur jag ens orkar städa och packa när jag e så förkyld. Men de är väl bra de att orken finns kvar emellanåt men nu på eftermiddagen blir de nog rätt lugnt innan bussen går.
Fick panik på förmiddagen nynnade på en låt jag vill ha, visster verken vad den hette eller vem som sjöng jag och syrran nynnade på den i säkert två timmar när jag hör henne ropa att hon har hittat den :)
Så sjukt bra är den.


Dagens låt : Brandy - Right Here (Departed)

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0