Skola . .

Tänkte precis skriva nyy vecka nya möjligheter men de stämmer ju inte riktigt de är ju bara torsdag idag fast de känns som måndags. . men de är ju bara positivt :) Ganska slapp dag idag
Sömnad
Svenska
Bild
Sömnad
Hem och sova!!!
Tror verkligen jag har feber iband fryser jag som en hund och ena stunden svettas jag men måste pallra mig till skolan ändå slutar ju vid 3 sen kan jag bara en och sova. . Ännu bättre är de i morgon när man kommer hem vid kl 12 sen e de helg och då ska jag bannemig bli frisk inte kul och vara sjuk på en helg dock men de är smällar man får ta bättre de än att missa skola i alla fall.
Nää nu måste jag springa iväg innan jag komemr försent tur att de bara tar 5 minuter ner till skolan :)
Får se om man träffar något roligt folk idag eller om alla e lika sura som dom brukar vara i denna håla !! ;)

~ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0