Ska man göra en stor satsning?

Förlåt för att de inte blev några inlägg igår . . . men mitt internet är inte de bäsat som finns här uppe så de krånglade hela dagen igår, men nu funakr de.. Ska väl inte säga för mycket för då dör de väl snart igen, men nu håller jag tummarna.
Igår va jag i alla fall på Allt flyter med familjen, har fått höra lite olika kommenatrer om den filmen men den va helt ok enligt mig. Alltid mysigt att gå på bio men de hade ju så klart varit mysigt att gå med någon annan än familjen någon endaste gång.



Idag va de åter igen skola, jag känner mig taggad nu de där med hälsa och livskunskap de verkar vara lite av en sak jag brinner för eller vill något extra med i alla fall vi får väl se hur de går med den biten. Måste hitta något sätt att få bort mitt sötsug med också men har fått lite tips om att grönt te hjälper och morätter så får väl testa de.
Vi gick igenom terminen hur de komemr se ut och de ser lovande ut lite för lite träning kanske men de får man klämma in på sitt vecka schema själv.
Sen avslutade jag skoldagen med 2 timma matte nu känner jag att jag på sett och vis börjar fatta vissa saker men de behövs läggas ner mycket mer tid på de så ska nog även jag klara av att få g i den kursen.

Sen blev de bara hem en snabb vända och slänga i sig en macka innan man skulle iväg på MK möte, va inte så taggad till de innan idag utan då såg jag de mer som en tung grej som väntade framför mig, men nu har jag helt klart ändrat uppfattning!! NU är jag taggad och är berädd på att lägga enr tid på detta, ska få lite mer info i morgon på sminkningen så får vi se om de tänder till en extra gnista. När man fick höra alla andras historier på mötet om vad som fick dem att börja med Mary Kay så blev man imponerad och inspererad om vad de kan leda till. Alltid värt att testa de är ju inte förens amn har testat som man vet om de va något för mig.

Nu blir de nog bara att plocka undan lite inför morondagen och mysa med massa tända ljus.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: matilda

viste du att ditt efternamn kommer från en stad?´:)

2009-01-20 @ 09:17:26
URL: http://mgkempe.blogg.se/
Postat av: Anonym

norberg heter den jag bor där :) ligger i västmanland

2009-01-20 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0