seeg dag

Idag hade vi Smink kurs med Mary kay på morgonen så de blev ingen sovmorogn idag inte, men de va kul även om jag redan visste allt de innan. Sen Har jag ägnat hela sömmnadslektionen åt mitt krångliga mönster som är klart äntligen bara volangerna kvar nu men dom är inte så jobbigra att konstruera.
Så i morgon blir de att sätta igång med toallen.
Sen hade vi idrott och där gav man allt man hade för vi spelade nämligen handboll idag fast hur mycket spelande blev de typ 15 minuter lite tråkigt. .
Sen när man kom hem så va man tvungen att städa också såg ut som hej kom och hjälp mig innan jag började med städningen. Men nu är de kalrt så nu kan ni våga er hem till mig igen. .
Så nu har man sjukt ont  i ryggen och trött och sliten.

Imrogn har jag inga större planer för dagen mer än att ja gska försöka få klart de mesta på toallen i skolan sen blir de hem och tända ljus och ha en mys kväll bara, ska bli skönt

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0