Massage är underbart

Då va de åter igen måndag, Har haft hälsa och livskunskap hela dagen, först bara massa teori om mat och massage mm. Sen av slutade vi dagen med att lära oss en rygg massage de va skönt må jag säga. Någon som är frivillig som man kan öva på?
Förutom de har jag varit helt seg efter massagen kroppen fick nog vad den behövde i alla fall, men de skulle inte skada med lite mer massage för jag har ju som sagt var fortfarande sjukt ont i min lilla rygg, hoppas de går över snart.
Ikväll ska jag bara fortsätta ta de lugnt och ha dåligtsamvete för helgen som varit, men men klockan kanske är återfunnen i alla fall, jag håller tummarna på att de är min. Hur många kan vara lika klantiga som mig liksom?

~Sofia


Kommentarer
Postat av: jossan

jag är lätt försökskanin :D

2009-01-28 @ 23:27:56
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0