Lite smått stressad

Förmiddagen va ganska seg idag, Samhällskunskap som vanligt hela förmiddagen orkade inte koncentrera mig så satt och målade lite i mina kalender och räknade ut hur många dgar de är kvar till studenten, och nu är de bara 135 dagar kvar de ska bli skönt, men de är mycket som ska hinans med på dessa dagar så jag känner mig lite smått stre¨ssad.
Inte juste för kalklänningarna just nu, för idag snydde jag ihop hela min klänning i de riktiga tyget, så nu är de foder,volanger och folla och broderi kvar, så grov arbetet är över i alla fall. Sen komemr Fia på fredag så kan jag börja med hennes nästa evcka och förmodligen komma långt på de.
Men de är de där andra jag e stressdad för, Matte samhäll, svenska, historia mm.. . .
men de löser väl sig till slut.

Ikväll ska jag bara ta de lugnt och hoppas att Emma skickar våran projektraport till mig idag så jag kan fixa till den, för den ska ju in på fredag ska bli skönt när den är helt klar sen.

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0