Kall och frusen

Nu är första skoldagen avklarad efter jullovet. . kanske ingen höjdar dag för jag är fortfarande halv sjuk förkyld och hosta.
De va ineg nansträngande dag i alla fall hade inte så mycket att göra så de blev mest musik och sitta och prata med tjejerna. Dagens största nyhet och överraskning var att Malin i min klass tagit körkort och hon har hållt allt hemligt.
Pappa och siis va på besök en snabbis idag efter att dom shoppat loss och varit hos doktorn lite mysigt att man fick besök.
Ikväll har de hitils bara blivit slappande och lite mat och nu väntar jag på att mina äpplen ska bli klara i ugnen om några minuter slinker om ner i magen:)
Nu blir de slappande och tv resten av kvällen och och en stor kopp te. . . skola i morgon igen .

~ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0