Hosta !!

Fyy jag har fått världens jobbigaste hosta. . jag ska hade tänkte vara ute massa åka skridskor,skidor och bara vara ute och gå nu de få dagar som e kvar på mitt lilla jullov. Men jag lär väl få ändra mina planer lite kan ju inte direkt gå och simma heller. Jag får hälla i mig massa varmt te med honung och ingefära i och käka massa glass och hoppas på att jag blir bra tills i morgon vilket jag inte behöver hoppas för mycket på:P
Nej nu ska ag försöka göra något åt saken fixa iordning här och sen försöka ta mig en liten promenad åtminståne, så man får lite luft, ngen värme ute precis på morgonen när mamma och pappa gick upp va de -16. . . lite varmare nu så blir nog en frisk promenad ner till sjön i alla fall.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0