Du ger mig bra vibrationer . .

I kväll har jag inte gjort alls mycket är inte på något toppen humös hoppas att de blir ändring på de i helgen när jag ska försöka ha en friskvård helg och röra på mig och spa lite hemma. Kan nog bli en ganska skön och avslappnande helg får vi hoppas så man orkar med skolan framöver kan vara bra att ta hand om sig själv ibland och unna sig lite extra lyx.
Så jag ser fram emot en lugn helg med massa träning och tända ljus på kvällarna. Lite pluggande också kanske??

You dont know a man until you know he´s secret

Han som inte bara säger att han älskar dig utan även bevisar det.

Han som skickar sms på kvällarna och säger att han saknar dig.

Han som inte döljer något för dig utan berättar precis allt som det är.

Han som som uppskattar dig och allt du gör för honom.

Han som håller dig i handen när alla andra ser på.

Han som verkligen lever för endast dina kyssar.

Han som jämt ställer upp och alltid finns där för dig.

Han som aldrig skulle tänka tanken av att svika dig.

Han som vaknar på morgonen och det första han tänker på är dig.

Han som skiter i alla andra tjejer han kan få för du är allt han vill ha.

Han som ringer upp dig varje gång du lagt på även fast ni har bråkat.

Han som aldrig lämnar dig.


Han som säger jag älskar dig, och verkligen menar det!

Han förtjänar din kärlek.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: klasjan

Är det den dr söta lilla simon som ger du bra vibrationer? sägs att ha e en riktig hingst. muttan din e riktigt blaskig.

2009-01-17 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0