Vad gömmer sig i den svarta lådan?

Idag har jag hunnit med mycket i skolan  har till och med fått dit mitt paljettband nu, tog massa fina kort på den idag men tyvärr har jag glömmt ett kort hemma så kan inte få in dom i datorn. Så jag får ta med mig min kamera i morgon och ta fler kort på den.

Men idag har det inte varit bilken dag som hellst utan idag fick vi en spännande svart låda, vad tror ni kan gömma sig i den?



Jo detta gömmer sig i min super fina låda . . .


Ser ni vad de är?


Inget mindre än min studentmössa ;) nu är man sådär lagon längtansfull och vill bara att tiden ska rinna iväg. .

Nu ska jag plugga på historia provet och chilla, blir säkert någon film och lite mys ikväll för att man har varit duktig och pluggat.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: hanna

den av fin men skulle den inte vara guldig eller har jag drömt de? ;D

2009-02-24 @ 17:59:41
URL: http://hannatalarut.blogg.se/
Postat av: Andréa

Niiice :D Nu är det ju inte långt ikvar :P

2009-02-24 @ 20:00:19
URL: http://andreasandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0