Måste göra något åt saken

Nej nu måste de bli ett slut på detta. . . shopapr aldeles för mycket även om de kanske inte ahr blivit så mycekt på sista tiden, men idag blev de lite nya underkläder elelr i alla fall en bg och ett par trosor. De blir ju lite pemnagr om man ska köpa lite nytt då och då.
De fanns så sjukt mycket fint, får väl fixa mig ett extra jobb elelr något så man kan köpa allt fint man vill ha, och göra allt man vill göra, men pengarna räcker inte till. . .

Idag va de som vanligt på hälsa och livskunskapen vi hade lite teori och sen lite massage, mycket skönt må jag säga.
Sen va vi på ett väldigt pännande studiebesök på Hälso Kraft, de va verkligen intressant.
Vi fick chansen att ställa oss på en våg som visade hur mycket fett och muskler man har i varje kroppsdel och hur mycket fett man har på kroppen och vatten och sånt, man fick ju sig en funderare nu och de kanske är värt att göra något åt saken innan de blir värre.
De fanns massor med intressanta produkter där inne, man kanske skulle börja arbeta i en hälso butik hade varit väldigt lärorokt och intressant.
Ska nog ta mig en titt in i butiken i morgon igen, och se vad man hittar som kan hjälpa mig att nå de resultatet jag vill nå. Skrev i alla fall ner alla tanakr och funderinagr kring mitt mål i helgen så jag har något att utgå ifrån.

Återigen är Historia provet upp skjutet. . . pga att Malin va sjuk och då fick inte jag göra de för båda va tvunga att göra de sammtidigt. Så nu får jag väl plugga lite till då antar jag.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0