Tuff vecka framför mig

God Morgon, eller god förmiddag kanske man ska säga.

Idag vaknade jag något senare än dom andra dagarna nu på lovet, har lite ångest över de.
Halsen fortsätter och göra ont, kanske bud på att gå till doktorn idag trots allt? Balsömmnaden börjar ju nästa vecka och de är ju inte precis någon vecka man vill vara sjuk.
Men de är tråkgit och jobbigt att man har varit sjuk hela lovet, och inte haft orken till att göra allt som stått på mitt vecko schema. Får väl göra ett nytt till nästa vecka och köra extre hårt om jag ska hinna med allt.
Nu blir de en stor kopp te och sen hoppa in i duschen mamma väntar på att vi ska åka en sväng till Gvd.
Skriver mer senare
~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0