Sofia i ett nörskal

Vet ni jag fick ju en sådan här söt sak i julklapp av mina kära syster, och jag har aldrig lyckats lista ut hur man byter låtar i den ,eller snarare jag ha rinte orkart lära mig.  Utan min dator har själv valt vilken musik jag ska lyssna på, och den valde faktiskt bra musik til len viss del. Men igår när jag skulle kolla lite om jag kuden fixa de så lyckades jag byta låtar p åden i alla fall men va blev de för musik jo i dag när jag tänkte att jag skulle lyssna på musik så jag konsentrerar mig bättre när jag sysr upptäckte jag att den va fylld med nästan enbart Abba och lite blues eller va de nu va. . Men vet niu Sofia är lite tecknisk tros allt för nu har hon lyckats bya till sin egna spellista i Ipoden , lycka.
Nu blirde ett tränignspass på cirkus en halvtimme innan jag ska fortsätta med pärlandet.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0