Ont i nacken av allt pärlande

DIrekt efter skolan satte jag mig hemma och började brodera har kommit en liten bit nu i allafall, men när jag öppnade paketet men paljetter så märkte jag att jag ahr fått fel paljetter till min student klänning :O vad gör man?
Hoppas verkligen att de går att skicka tillbaka dom annars får jag väl göra något annat med dom någon gång:.
Annars har de inte h'nt så mycket idag, Sitter och broderar pärla efter pärla, paljett efter paljett de tar sin lilla tid. Guu va ont i nacken man får bara, får väl ta och anställa en personlig massör antar jag.
Ska försöka sitta uppe så länge som  möjligt, kan ju inte göra så mycket mer på min klänning om jag inte blir kalr med bandet snart. .Och i morgon hoppas jag att jag hinner klart med Fias klänning så långt som jag kan göra på den.

~Sofia


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Det är bara bra, själv ? :)

2009-02-17 @ 19:30:42
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0