Ont i kroppen och halsen

Idag har verkligen varit en katastrof dag. Vaknade vid 9 och hade sjukt ont i halsen och ville bara dö, så jag försökte somna om och lyckades också tills min syster kom in vid kvart i elva, du måste gå upp nu annars förstör du hela dagen.
Gick upp och åt lite frukost de jag fick i mig. . sen gick jag tillbaka till min sköna säng och la mig med datorn och kollade runt lite. Sen har väl den mesta tiden av dagen spenderats i sängen har så sjukt ont i kroppen så jag orkar inte göra något. .
Har i alla fall beställt pärlor och paljetter nu så hoppas dom hinner komma nu under lovet, kommer bli stressigt i slutet av lovet om jag ska hinna sy allt men de får väl gå ändå. Får göra allt annat som ska göras i början tills dom kommer.
Nu ligegr jag återigen med datorn i knät i min säng och chilalr, ahr tänt massa ljus och väntar bara på att någon söt person ska komma och pyssla om mig.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0