Möblera om var och varannan dag

Lagom seg dag. . .  åkte ner till tennisen och kollade lite på matchen och levererade en paj till fikat, sen har jag bott i min systers rum och hjälp henne möblera om och städa, detta är en liten hobby vi skaffade oss för några år sedan. Tur att vi har dragit ner på det bara för de hade jag inte orkat med nu då möblerade vi om uniefär en gång i veckan, eller nu överdriver jag nog men de känndes så i alla fall. Nu blir det att ta tag i sitt egna rum och städa iordning de, och planera upp de kommande veckorna med träning, skolarbete och praktik.

Nu luktar de mycket gott fårn köket så de blir nog snart mat, sen en vilopaus.
Tror att jag ska kolla runt lite på nätet och se om man hittar något trevligt, har blivit lite shopping beroende men nu vet jag exakt vad jag är ute efter.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: hanna

vi borde starta en "möblera om" firma ;D denna gången blev det verkligen bra! Tack för hjälpen! <3

2009-02-28 @ 17:59:15
URL: http://hannatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0