Mardrömamr om balklänningarna

Nu börjar dagen gå mot sitt slut, ikväll har de bara blivit lite god mat, en lång härlig dusch och tv tittand.
En ganska mysig kväll, och nu börjar även lite av min förlorade energi komma tillbaka, så vi får hoppas at tde kanske kan bli en vbg tripp i morgon om febern håller sig nere och halsen mår bättre. Ska försöka sova som en prinsessa inatt hur man nu ska lyckas med de?
Om de nu blir en tripp till vbg så har jag lite planer på att gå in och kolla om glasögonen finns kvar som jag hittade under praktiken men de va ju ett antal veckorsedan nu så inte säkert dom finns kvar.

Nu blir de att krypa ner i min varma säng och försöka sova extra skönt i natt, hoppas de inte blir några mardrömmar om balklänningarna i natt, ingen roliga mardrömm jag ahde on min klänning i natt men som tur är så slår ju inte drömmarna in så ofta så får hoppas att denna också kan förbli en drömm.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

god dag, hur står det till? :)

2009-02-11 @ 10:43:51
URL: http://uppsalabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0