Hemma spa?

Idag har de verkligen avrit en extremt seg dag, men dagen är inte slut än så de är väl på tiden att man gör något mer seriöst än att ligga vid datorn och glo på film. Fast när ma när sjuk kanske de är tillåtet. Men jag känner väl att orken börjar krypa sig tillbaka synd bara att man inte är lite piggare så man hade kunnat träna lite, kanske får bli lite pilates träning här hemma idag? .

Annars hade jag faktiskt tänkt lyxa till de lite för mig själv idag, ta en varm och härlig dusch med silverschampo och hårinpackning, och lite olika krämer efter, för att friska till sig lite så man inte känenr sig så sunkig vilket jag gör nu. Vågar inte ens lägga upp en bild på hur jag ser ut nu för de är ingen vacker syn kan jag ju lova.
Sen är jag lite sugen på att fixa till min naglar idag också.

I morgon va de tänkt att jag och syrran skulle dra till Vbg får se om mamma och pappa vil lsläppa iväg mig, jag är lite sugen på att åka iväg eller i alla fall till ullared, har inte varit där på år och dar nu, så kanske ska knåpa ihop en liten handlelista.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Betalar en programavift på runt 45000, där ingår flyg, värdfamilj, 500 kr i månaden i fickpengar, mat osv.

Sen kommer ju andra grejer kosta som ex. mer fickpengar, viusm m.m.

2009-02-10 @ 17:36:59
URL: http://louiselb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha:P sry missförstod haha. Det kostar inget:P Man besöker olika bloggar via sidan och då samlar man poäng. Sen får man på köpet besökare. :)

2009-02-10 @ 18:50:50
Postat av: Louise

sv: helt säker:) tror man kan skippa att fylla i adress också :) är själv medlem så och jag lovar det kostar inte ett smack :)

2009-02-10 @ 19:35:26
URL: http://louiselb.blogg.se/
Postat av: Andréa

Njaa inte så värst mycket om jag ska vara ärlig... :P Btw, krya på dig! =) <3

2009-02-10 @ 21:33:17
URL: http://andreasandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0