Glad Alla HJÄRTANS Dag

Glad Alla HJÄRTANS Dag


Iskallt är vad de är i mitt rum när man vaknar på morgonen. Man börjar få lite vårkänslor nu när solen skiner varje morgon när man vaknar, för varje dag som går längtar man bara mer och mer till sommaren. Men man känenr samtidit ångest, för de finns så mycket man ska hinna med innan man når dit, en smula stressigt är vad det är. . men de ska vi nog allt klara av.
Idag måste man ju försöka släppa all stress och allt annat och bara njuta av dagen och ta de lugnt, de är ju trots allt alla hjärtans dag idag, då ska man bara visa sin kärlek på olika sätt till alla man tycker om i sin närhet.

Dagens planer:

Måla/sy
Städa
Äta mat på Bamboo med familjen

Hur gör man ikväll då?
Jag har ju trots allt varit sjuk hela veckan men känenr väl att man e på bättringsvägen nu efetr att man började med medicinen.
Så hur ska jag göra ikväll bara vara hemma och mysa med familjen och kolla på melodifestivalen?
Eller ska jag förlja emd mina kära vänner ut till fredriks stuga och mysa med dom där och hoppas att vi ska kolla på melodifestivalen?

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0