Det blir ju bara värre och värre

Idag har jag ju varit i Borås en sväng och shoppat lite, tro de eller ej men jag fick med mig lite så saker hem i shopping kassarna.



En långärmad t-shirt - Gina tricot ( tro de eller ej men de kostade bara 10 kr !! )
Hårspännen - Gina tricot
Två skarfsat - Gina tricot
Örånghängen - HM
En skarts - HM

Sofia gillar rea då kan man minsann fynda.


Söta små sommriga öronhängen



Sen nu ikväll har jag spenderat tiden i min säng och framför TV:n och borderat de går fammåt, ca hälften kvar på de andra bandet nu, måste bli klar tills i morgon.

Om vi ska diskutera de där med melodifestivalen så kan jag ju redan säga att det började bli ett fiasko redan förnågra år sedan och det har fortsatt i de spåret! Det suuger rent ut sagt, svenska folket har ingen smak när de gäller musik.
Kvällens bästa bidrag Velvet gick ju inte ens vidare brand de 5 bästa då är de ju något som inte stämmer, jag ska inte säga mer om vad jag tycker det får räcka.
Nu ska jag försöka sy en bit till och sen sova så man orkar upp på en härlig morgon promenad i snöovädret innan frukosten.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0