De går med en raketfart

Hemma från en lång dag i skolan, Samhällen gick ganska fort idag första passet var segt med genomgången men annars gick de bra.
Sen åkte jag Johanna,Johanna,Sofie och Emma till Kina restaurangen och käkade och firade Johanna som fyller 19 idag.
Sen går de även frammåt med balklänningarna/studentklännignen.
Klippte ut alla delar på Fias balklänning och sydde ihop den idag, här de går de undan ska ni veta. Så nu känns de lite stressigt hon åker till Thailand på fredag och jag måste hinna prova den på henne innan hon åker så jag kan sy på den meadans hon är borta.
Så jag pratade med Pia så jag slipper lektionen på fredag, så de blir att jag påker hem i morgon så jag hinner pröva den och se vad hon tycker i morgon kväll kanske kan komma ett litet resultat på kvällen om vi hinner med att fota lite vilket jag hoppas.
Sen har jag även sytt ihop min studentkllänning så måste köpa pärlor och paljätter på fredag så jag kan sy klart alla miljoner pärlor och paljätter jag kommer behöva till hela livstycket, tur att man har ett helt lov framför sig så man kan plugga lite.

Ikväll blir de bara först lite mat och sen plugga stenhårt på svenska provet jag har i morgon.
Sen om man hinner så ska jag spika ihop ett secha med både träning och pluggande inför de kommande lovet så man vet hur man ska lägga upp allt.

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0