Nu är det jul igen

GodMorgon!

Sitetr i skolan och väntar på Malin, idag blir det tenta plugg så det smäller om det. Är dock lite tidig för att jag lovade att jag skulle köra enr min syster till skolan så de va lika bra att stanna här.
Så nu sitter jag i datasalen och kikar ut över hamnen och ser den gigantiska färjan, rätt fränt måste jag säga.

Gjorde min blogg loite vintrig som vi kanske ser också, det snööööar! Literoligt måste man ha ibland.

Ikväll är det julfest, vilket jag inte alls är så taggad till just nu, men det komemr väl någon gång i eftermiddag får vi hoppas, ska vara på skolan ganska tidigt i efetrmiddag/kväll och hjälpa till lite. Så det blir en lång dag på skolan för min del idag, bara hem sanbbt och duscha och fixa i ordning sig.

Juste ska försöka få upp bilderna fårn idol har haft fullt upp så tiden ahr inte räckt till, kameran hänger självklart med ikväll också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0