Mys i GBG och IDOL

Godmogon gott folk!
Musiken strömmar ur högtalarna, och jag springer runt som en yr höna här hemma.
Åkte hem till lilla A-town igår, så åkte jag direkt till Fia och färgade håret, nu ser jag inte ut som en zebra längre.
Så nu kan jag åka till Gbg med stolthet utan att skämmas över mitt hår, hehe.

Väntar på att Fia ska komma så vi kan åka iväg mot kvällens festligheter. Först blir det shopping och god mat i Göteborg, sen avslutar vi kvällen med att gå på Idol. Det kommer nog bli kanoners, kanerarbatterierna är laddade och det glada humöret är med. Längtar.

ps. Simon om jag ser Tove lovar jag att hälsa ifrån dig, ska försöka fixa en autograf också. hehe .ds.

Nu sak jag packa kalart innan vi ska åka, stannar ju över hos min kära kusin i natt. Ska ju till Gbg i morgon också och julhanda och mysa med familjen.
Vi hoppas på massa mysiga och fina bilder på söndag eller måndag när jag hinner vara lite mer aktiv. Helgen är ju trots allt fullbokad så datorn hinner jag inte med så mycket. Så håll ut!

Ha en underbar helg allihop!

Hugs&kisses


Kommentarer
Postat av: s

(Y)

2009-12-04 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0