Känner att kylan drar in

God Morgon!

Sitter och dricker en stor kopp te, kan inte bli bättre när man kan känna kylan dra in genom fönstrena. Bra start på dagen. Förövrigt känner jag mig nog hyffsat pigg idag, magen måg väl inte helt hundra men bättre är det i alla fall. Så det kan nog bli lite festligheter för mig i morgon också.

Ska försöka ta tag i pluggandet och plugga intensivt nu fram till två när mamma kommer hem, så ska jag nog göra henne sällskap och köra ner Hanna och hennes två kompisar till Ullared. En liten spontantripp. Det kommer nog inte vara något folk där eller så.
Sen ska dom vidare ner till Varberg och fira in det nya året. Så vi får se det blir en sväng in på gekås när man ändå är där nere.

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: ★Chamoun★

Hej!;D



LÄS MIN SISTA BREV FÖR JULEN ;D.

2009-12-30 @ 19:05:57
URL: http://goodniceugly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0