Gott nytt år!

Nu är det nya året snart på intåg. Detta kommer bli spännande, Vi får hoppas på en magisk och festlig kväll hemma hos Alexandra.


Jag har faktisk knåpat ihop några, så vi får se om man lyckas hålla dom.
     
               - Inget msn och fb före kl 19.00 ( allt för att lägga ner tiden på skolan istället, kan nog vara ganska bra, 
                  för fb blir som en drog)

               - Mitt och Mickans mål

               - Vara lite mer ordningsam och hålla rent och fint

               - Fler bilder på bloggen ;)

Det är väl några, man kan ju inte ha för många om man ska kunna hålla dom också. Så nu sak jag göra mitt bästa för att jag lyckas hålla dom hela 2010!      

Har ni några nyårslöften?

Jag önskar och hoppas att 2010 kommer bli ett underbart och minnesvärt år! Bloggen kommer fyllas med massor med bilder.
Jag hoppas att allt som inte hände 2009 kommer hända 2010 istället.  

Lots of Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0