En aning rörigt

Go kväll!
Nu närmar sig julen med stormsteg, när ska man hinna med. Jag har ju inte ens köpt alla julklappar. PANIK!!
I morgon ska jag ha en riktig bakdag, det blir knäck, pepparkaksmuffins, lussebullar och måzartkulor. Eller det är snarare det som är tanken sen får vi se vad som hinns med.

Tiden går för fort, Omtentan är avklarad så nu är det bara två tentor och ett arbete kvar framöver. Men tiden bara springer ju iväg så man hinner ju inte med. Så får väl lägga upp ett litet schema för allt plugg som sak hinnas med under julstressen. Hej jag heter Sofia och jag hinner inte med mig själv. Unieför så känns det nu.

Va hemma hos en kille igår på förfets och jag säger bara WOW jag blev kär i hela hans hem, eller framför allt i alla elektronik, så grymmt coolt. Så sak det se ut hemma hos mig sen också, egen hemma bio, med en filmduk och projektor, matorer som är sammankopplade med mobiltelefonen mm.

Ska försöka bättra mig lite med uppdateringarna nu, jag vet jag har sagt det många gånger men nu lovar jag!

Hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0