Njut av sista kvällen på 2009

Go kväll!

Nu har jag varit sådär effektiv igen, detta gillar vi inte. Inget plugg idag heller. Nu blir det till att fylla huvudet med massa föreläsningar i morgon ända tills festligheterna börjar, det finns ingen återvändo. Tentan närmar sig med stormsteg och hur mycket kan jag? INGET?! varför lär man sig aldrig. Jag har ganska mycket att skylla på, för vi har haft sjukt mycket i skolan nu de senaste veckorna. Men jag måste nog ta tag i det till nästa period och inte spara allt in i det sista.

Nu har jag och mammi i alla fall kommit hem från en liten grill till Ullared, körde ju ner Hanna, Frida och Andera. Så sprang vi in en snabbis på gekås också, fyndade inget speciellt. Blev dock ett nytt kamera fodal så mitt extra batteri inte ramlar ut och försvinner, och sen köpte jag nya hörlurar till ipoden också.

Nu blir det Bingolott mys med mamma tills pappa kommer hem från jobbet. Han fick ju et underbara erbjudandet att jobba kväll dagen före nyårsafton!

Nu ska jag njuta av den sista kvällen på detta året, och det hoppas jag att ni ocskå gör!

Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: mr grren

Hoppas du vinner på bingolotto

2009-12-30 @ 20:13:28
Postat av: Karin

Du är verkligen inte ensam med att försöka pressa in allt den sista tiden.. men vi har mer än en vecka på oss iallfall.. :P

Mycket är Ulfs fel.. så mycket arbete med alla dess onödiga gruppuppgifter!

Lycka till Sofia å så ses vi på måndag!

Ha ett gott nytt år!

2009-12-30 @ 20:15:54
URL: http://www.vitardetenannandag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0