2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började plugga på högskola, ett stort framsteg ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Noop, tvärr. Kanske blir ändring på det till nästa år
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inga nära vänner, men folk man vet vilka det är
4. Dog någon som stod dig nära? ja, eller ganska nära
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland & Österrike
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mycket! :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hmm svårt. .
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tog iniativet till att fortsätta plugga, men har jag gjort rätt beslut?
9. Största misstaget? Finns det några?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? svinis? har varit för mycket förkyldningar
11. Bästa köpet? finns många :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, skulle jag tro i alla fall:)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Finns många som gjort mig glad :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hoffmaestro, och alla undrbara låtar på Börås skivan:P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Båda delarna skulle jag tro
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och lagt ner mer tid på skolan och träning
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj och mina härliga släktingar
19. Blev du kär i år? Neej
20. Favoritprogram på TV? Alla härliga serier
21. Bästa boken du läste i år? ska vi kanske säga marknadsföringsboken ? NOT
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En härlig dag
25. Något du önskade dig men inte fick? Njaaa
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade och firade med familjen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Klart att det finns det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? oj svår fråga. .
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, Österrike resan
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Buckley
31. Vem saknade du? mina vänner som flyttat lite här och var
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara människor på skolan och i klassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0