Från Anderstorp till Varberg på cykel

Vi är nog sjuka i huvet som alla säger? Kanske inte riktigt att chips i påsen. Men vi klarade det.
Cyklade 12 mil ner till Vbg igår, startade vid 06.30 och var framme 16.15. 

Anderstorp-->Gislaved-->Våthult-->Sjötofta-->Håcksvik-->Kalv-->Mårdaklev-->Älvsered-->Fagered-->Nösslinge-->Skällinge-->Rolfstorp-->Grimeton-->VARBERG

Så såg våran resväg ut, mycket skratt och mycket klagande på att det gjorde ont i rumpan men vi kämpade oss fram, men när vi kom till Skällinge var det nära påatt vi gav upp men vi kämpade vidare, sedan var det mycket tunga tramptag den fortsatta biten och när vi väl kom till Grimmeton började vi se ljuset men vi var helt slut så på första bästa ställe som blev utanför kyrkan slängde vi oss på gräset, jag skrattade så jag grät. Jag kan fortfarande inte fatta vad jag och min syster gav oss ut på, tror ingen annan kan det heller. Det känndes som att vi levde i en dröm hela vägen.

VI tog massa bilder och filmade men det får jag väl lägga upp senare för jag hittar inte dosan så jag kan lägga in bilderna, och ingen är hemma.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och bara ligga där tills jag ska till stugan och äta.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0