Tävling hos Foki

Tänket vara med och delta i Fokis tävling som hon arragerar på sin blogg.
Man har chansen att vinna vad man vill från  GadgetGirl .

Varför vill jag vara med och tävla och tävla om denna underbart söta laptop?
Jo, jag har precis börjat studera på högskola nu efter att ha gått utgymnasiet. Och när jag tävlingen på Fokis blogg kikade jag in på hemsidan och kollade runt lite och hittade denna söta dator. Med tanke på att den var rosa så föll den mig i smaken direkt. Men det är inte bara därför jag önskar att jag skulle vinna den, utan även för att mina dator är praktiskttaget helt stendöd och nu är jag i stor panik av en ny dator. I min utbildning krväs det att man ahr tillgång till dator, och denna dator var både söt och smidig att ha med sig överrallt så nu är det väl bara att hålla tummarna.



Detta är väl vad jag mest av allt är i behov av och som jag önskar mig mest av allt :)

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0