Sommriga sommardagar

Nu har man jobbat klart för denna sommaren, känns ganska bra om jag ska vara ärlig. Inga mer måsten till att gå upp tidigt på det kvarvarande sommarlovet. Men det kommer nog bli några tidga mornar ändå men då är det av annan anledning.
Men det känns väldigt skönt att man har lyckats skrapa ihop lite pengar denna sommaren även om det inte blev å många veckors arbete.
Så nu ska jag bara njuta av det som är kvar på sommaren och så får vi hoppas att det kan bli fler soldagar också. Men eftersom jag för sån enormt stor tur med mig så vet jag väl hur sommaren kommer sluta? Eller vad tror ni?

Nä om man kanske skulla packa lite och åka till stugan och lägga sig på bryggan och pressa resten av dagen klockan är ju trots allt bara 11.00 så det hinns med mycket schteek idag om jag kan slita mig fårn datorn. Har redan hunnit med massa idag.
Jobb mellan 05.30-08.30 sen lämnade jag tillbaka nyklarna i Gvd.
Sen blir det ju så fruktlöst varmt på dagarna och det håller ju i sig sent på kvällarna, det är inget jag klagar på. Så jag passade på att ta en extra lång PoweWalk i 1,5 timme idag när det var lite svalare underbart.

Sist jag var i Ullared så sprang jag in på BokOlle och kikade lite. Så fastnade ja gför en bok där som jag bara var tvungen ann köka så vi får väl se om ja gka nbörja läsa den idag kanske?



Tänkte även åka förbi ICA och se om man kan köpa sig en tidning också. Nä nu ska jag ta vara på dagen. Vi hörs när jag komemr hem igen antagligen i morgon. Ha en underbar dag.

Hugs&Kisses


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Ja den är bra, jag är inte riktigt klar ännu. Det är hårt jobb men väldigt roligt! :)

2009-08-07 @ 21:14:45
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0