Schteeek

Härligt väder vi har lyckats få nu de här senaste dagarna.
Igår blev det pressa pressa på brygga hela dagen, blev lite fundersam när jag kollade ner till badplatsen igår när jag körde ut till stugan så tyckte jag att jag såg Dejan. Så jag var tvungen att skicka ett sms till Fia och fråga vad hon pysslade med, så sa hon att hon var och solade och badade vid en visen vi en badplats med hopptorn och grejer. Jag blev lite förvånad, då visade de sig att jag låg och schteeke på våran brygga 50 meter därifårn så träffade henne en stund. Sen blev det årets minigolfturnering i Ambjörnarp med familjen, gissa 3 gånger vem som vann?
Jo pappa han lyckas alltid vinna och om han inte gör det så blir han arg, men jag tog i alla fall ham 2:a platsen inte illa.


Härlig stil jag har när jag spelar minigolf. Får ta och träna lite till nästa år så jag kan vinna någon gång.







Idag har det bara blivit schteek på brygga hema dagen, det blåste dock lite idag så det blev lite farligt man känner ju inte att solen tar lika mycket då.
Och nu var man hemma igen  då, måste ta tag i städningen och sen hoppa in i duschen så man ser någorlunda ut när fam Torén kommer in ikväll och grillar.

Tjingeling

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0