Om man skulle göra lite nytta ?

Ännu en dag med jobb och slit. Jobbade mellan 05.30-07.50 idag så det är juinga lång arbetspass men det blir pengar.
Så när jag kom hem blev det raka vägen ner i sängen igen och sova några timmar.
Men nu äntligen har jag väl börjat piggna till, och det gör inte fullt så ont i rumpan längre.
Vad händer idag?
Mina planer blir nog att ta tag i städandet här hemma på min toa och i mitt rum. Allt i garderoben ska ut och rensar så nu har jag att göra men först får det bli en sväng ner till kemtvätten och lämna in klänningen.
Eftersom jag inte ahr så ont i dag kanske man ska försöka ge sig ut på en power walk och ha lite träning här hemma också.

Hörs sen igen

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0