Härlig start på dagen

God Morgon gott folk. Eller morgon har det varit länge för min del.
Gick upp kl 05.00 och fixade mig lite snabbt och åkte iväg till jobbet. Sen blev det hårt arbete mellan 05.30-08.00 lite pengar blir det ju denna veckan i alla fall och det har man ju aldrig tackat nej till.
När man en kom hem efter jobbet så var jag inte å trött som jag har varit de andra dagarna så jag gav mig ut på en powerwalk i det härliga vädret. Äntligen har solen kommit tillbaka efter allt detta regn, men fårgan är hur länge den stannar?
Så nu eftersom klockan fortfarande inte så så mycket så ska jag fixa iordning lite på mitt rum och skriva ner vad som behöver fixas sen ska jag ta och lägga mig ute i solen och schteeka och sova lite.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Milla

Eller hur. Hoppas det håller i sig nu! Jo tack allt är bra :) Hoppas det är bra med dig också :)

2009-08-05 @ 10:07:42
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0