Första dagen avklarad

Nu är första skoldagen avklarad och nu kan man återigen börja planera upp dagarna så tänkte sätta mig med min kalender snart och få lite struktur på mina dagar. Även om man inte går i skolan 8 timamr om dagen 5 dagar i veckan så måste man planera in saker så att man inte blir helt försoffad när det finns ledig tid.

Men åter till skolan, det var lite pirrigt när man kom dit man visste inte vart man skulle eller något annat. Men jag och Alle lyckades hitta rätt efter ett varv runt skolan. Känns ändå rätt tryckt att man har någon som man känner i samma klass. Även om man säkerligen kommer lära känna massa nytt folk.
Det avr inte bara tjtjer i klassen vilket jag trodde att det skulle vara, utan vi är 4 killar och 36 tjejer bra blandning va? Men det ska nog bli super bra ska vi se.
Åldrarna var inte så blandade dom flesta är väl mellan 18 och 25 skulle jag tro.
Det hände inte så mycket i skolan idag, massa info om utbildningen och så fick vi köpa varsin nyckelbricka så vi kan komma in överallt på skolan när vi vill. Så nu känns det skönt att första dagen är över.
Ny dag i morgon med mer info och lite lekar och skoj med bcp08:orna tror jag det var på kvällen om jag inte minns fel. Bra start på något nytt.

Tänkte att jag ska vara lite duktig också och försöka att börja träna på rikigt nu också, kan ju inte skada om man nu skulle lyckas komma i form till beachen 2010 kanske?
Så ska sätta mig och fylla i allt i min kalender nu med träning och föreläsningar osv. lär ta ett litet tag dedär.

Hugs&Kisses





Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål.Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himmla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-08-26 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0