Eftermiddagen har bara sprungit iväg

Nu har denna dagen också gått. Nu på eftermiddagen ahr jag inte gjort så mycket som man kan skryta om. Farmor och farfar kom förbi en sväng när jag satt och planerade in det närmsta dagarna i min kalender så jag tror att jag har fått hyffsad ordning på dagarna nu. Nu känner jag mig motiverad för allt som komma skall.
Plugget har börjat, har varit på gymmet och kolalr olika pass och planerat in det i min kalender. Så nu är det väl bara att sätta sig och skriva ihop ett cv också och börja gå runt till butiker och erbjuda sig att praktisera eller kolla om det är någon som behöver extra jobbare. Det lär ju inte bli det lättaste när det ser ut som det gör i sammhället men något får man hålla tummarna att man kan få.

Sedan var vi nere i Telia butiken en sväng idag också känner mig som en stammis där så det är lite pinsamt men dom fixade syrrans dator, så den sak nog fungera som den sak.
Sedan blev det en jogging tur runt påskberget också, duktigt Sofia men konditionen är ju inte på topp kan jag lova den är nere i botten igen så får bärja om på nytt. . .
Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och kolla lite på någon film sen får det bli en tidig kväll idag. Har planer på att ta en morgon powerwalk tidigt innan skolan i morgon, får se om jag lyckas stiga upp.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0