Det var ingen ide

Ingen idee att hålla tummarna för det fungerade inte ändå. Jag hatar datorer elelr så är det dom osm hatar mig jag tippar nog på det sista. Så kanske inte så smart att låna syrrans dator då så den också pajjar?
Så jag får klara mig med min mp3 och min mobil ett tag framöver antar jag. Känner mig dum som lånar dator för att min egna inte fungerar när jag säkert har mig själv att skylla.

Så det kanske blir lite tomt på bloggen, hade ju hoppats på motsatsen nu men men det får väl vänta ett tag till.
Så ni får hålla ut ytterligare.

Ikväll blir det förmodligen en joggingtur och sen bara chill antar jag. Pappa komemr ikväll och hämtar mamma och lämnar lite mer saker.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0