Det tar lång tid . .

Nu sitter jag hemma i A-town. jag och syrran åkte hem igår och stannade en stund på gekås, för att inventera lite skolmaterial. Så nu ska jag väl vara lite mer upprustad inför skolan, bara böckerna som inte har kommit än. skickade efter dom idag, så dom kommer väl nästa vecka någon gång får vi hoppas. Inte billigt får jag lov att säga, man kommer bli ruinerad så får leta upp något billigt ställe man kanske kan köpa begangnade bäcker. Fick lite tips av min kära faster som pluggade på skolan innan.

Men för att komma till saken, just nu sitter jag med första enskilda uppgiften i teknikstöd. Det var inte det lättaste kan jag lova, men väldigt kul är det allt, man får lära sig nya saker och man får sitta länge med varje sak för att verkligen komma på hur det fungerar. Det är väl det ända minuset för min uthållighet är väl inte den bästa i sådana sammanhang.
Fick ett tips av Fia att man kunde kolla på olika filmer om hur man göra så nu ska det nog gå lite bättre. Man ser ju att det går frammåt i alla fall.
Skriver senare om hur det har gått, nu måste jag fortsätta.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0