Det som skulle bli till nytta blev till onytta

Jag är helt slut, skulle gjort massa nytta idag men så blev inte fallet.
Men jag lyckades städa bilen i alla fall nu är det bara att hoppas att den luktar som ny igen.
Sen kom jag nyss hem från en liten promenad med Fia, pratade lite skola, och massa inredning. Nu blev jag super pepp på att flytta till egen lägenhet på rikgit och bara få inreda som jag vill.
Sen under våran promenad kom jag på att mamma och pappa egentligen skulle kunna flytta till lägenhet, det blir ju som sagt var 3 sovrum över nu när jag och syrran flyttar.
4 sovrum 2 vardagsrun 2 toaletter och ett kök till 2 personer det är inte illa det.
Vad händer mer ikväll då? Kanske skulle ta och slänga sig i sängen och glo på film och vara ännu mer nyttig?

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0